رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

رادین پسری

تابستان 91 وسفر مشهد

1392/2/13 18:13
557 بازدید
اشتراک گذاری

خووووووب ------تابستان 91  با یه خبر شروع شد---اینکه شمماا صاحب  یک خواهر یا  برادر  کوچولو میشی!

اولش یکم  شوک  شدیم ولی بعدش کلی هم ذوق کردیم و از  اینکه رادین پسری یکی دو سال دیگه یک همراه و هم بازیه داره خوشحال شدیم.

خدا رو شکر رادین میونه اش با هر دوتا مامان بزرگا خوبه و دلگرمیه کمکه اونها خیلی به مامان کمک میکرد که این دوران رو با آرامش بگذرونه و صد البته کمک بابا رضا...

برایه مسافرت مشهد هم مامان بزرگا رو همراهمون بردیم...بابا رضا به شوخی میگفت امسال با 3 تا مامان اومدیم ...فکر کنم ساله دیگه 3 تا مامان دیگه هم باید قرض بگیریمممم .خدائیش خیلی آتیش سوزوندی

اینجا تو قطاره

رسیدیم هتل...واااااایییی که اون چند روز  تو لابیه هتل چه آتیشها که نسوزوندی

تازه یاد گرفته بودی بگی آذر ...(اسم مامان بزرگت) راه میرفتی و صداش میکردی

عاشق بازی کردن با این ماهی ها بودی

عاشق گلایه جلو هتل شده بودی

 

خرید تو زیست خاور

بازار طرقبه...دالییییی.......من اینجام.......

عروسک و اسباب بازی فروشیها خیلی توجهت رو جلب میکرد

خووووووب-اینم صبح تو قطار و پسر خوابالود موقع برگشت به تهران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شبنم
17 اردیبهشت 92 0:04
شيطون بلا
حسابي ادم مي خواد باهاش بازي كنه
خصوصي داري


فداااااااااتتتتتتت
سپید مامان علی
17 اردیبهشت 92 16:50
بهبه چه خبر خوبی... رادین جونی میخواد خواهر یا برادر دار بشه... مبارک باشه... انشاءالله همیشه به سفر و البته خوشگذرونی هزار تا واسه این ‍پ‍سر خوشگله
ندا مامان ملینا
24 اردیبهشت 92 13:23
ای جانم .عزیزکم عکسات مثل خودت خیلی ناز و قشنگن .مخصوصا اونی که تو ماشینت نشستی مظلوم من .می بوسمت


ممنون خاله جونم
مامان شايان و پرنيا
29 اردیبهشت 92 14:16
عزيزم چه نازه رادين كوچولو با اجازه لينكتون كردم
مامانی درسا
5 خرداد 92 3:53
الهی بگردم چه ماهی شما پسرم ..... زنده باشی و خوش
خانـم ڪوچـولو
19 مرداد 92 16:00
الهی همیشه تن درست و سلامت باشه این نازنین پسر ...
مامان سمانه
9 آبان 92 3:03
وای عزیز دلم خدا براتون نگهشون داره جه با نمک پس شما هم مثل من حسابی درگیری تر خدا عکس گل دخترتونم بذار ببینیم میدونم سرت کلی شلوغه اما خیلی حیفه که براشون از ان روزا ننیویسی زودی بیا پیشمون یه خورده با هم تبادل نظر کنیم من که خیلی لازم دارم و من لینکتون میکنم و پیگیرتون هستم خیلی برام جالبه که نازدونه های شما هم سن نازدونه های منن
خوشگل خانم
18 آبان 92 15:29
ماشالله رادین جان خیلی نازه خدا حفظش کنه
سمیرا
26 بهمن 92 19:08
سلام تبریک میگمممم خیلی خیلی خوشحال شدم... با اینکه اولین باری هستش که وبتون رو میخونم اما واقعا براتون خوشحال شدم ایشاالله به سلامتی ماشالله پسرتون خیلی نازه واقعا شیرین هستش دوس دارم وبتون رو لینک کنم ممنون میشم جوابم رو بدین منتظرتون هستم تقریبا وبتون رو خوندم...... بازم میام
mom
2 اسفند 92 20:58
چه خوب دوتاشون با هم بزرگ میشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادین پسری می باشد