رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رادین پسری

5 ماهگی ، 5امین سفر ،دریا کنار

1391/8/20 11:09
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دارم سعی میکنم خاطراتت رو بصورت مصور! برات بایگانی کنم

انشالله این یکی وبلاگت بدون مشکل بمونه و عکسات هم حفظ بشه و مامان

 سارا هم تنبلی نکنه زودتر به روز بشیم تا بهتر بتونم وقایع رو با جزئیات برات نقل کنم.

همینقدر بدون خیلی دوست دارم و با نگاه کردن بهت کلی انرژی مثبت میگیرم، شیرین کاریات که دیگه نگوووووووووو

و اما

ادامه مطلب رو از دست ندید!!!!!!

در ادامه سفرنامه آقا رادین : 5 ماه و 10 روزه بودن که به پنجمین سفر که دومین سفر به شمال هم بود تشریف بردن!

دسته جمعی با مامان بزرگ و آقا جون وخاله صبا و دائی شهرام اینا

اینم عکساش

پسرک در حال گرفتن حمام آفتاب

پسرک با مامان و بابا کنار ساحل

 

ستی خانم

عاشق این عکس هنریتم خاله جون که عمو رضا انداخته!

اینجا هم آماده شده بودید برید ساحل گردی تویه شب با عمو سعید و ستایش !

  

اینم عکسی که من و بابا رضا خیلی دوسش داریم و خونه مامان بزرگ هم زدن رو شاسی رو دیوارشون ،هر وقت بهت میگفتن رادین کو نشونش میدادی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید مامان علی
7 آبان 91 12:01
سلام
چرا وبلاگ این خوشگل پسر رو آپ نمیکنی؟
دلم براش خیلی تنگیده


مرسی عزیزم
سپید مامان علی
7 آبان 91 12:17
ای جااانم
خیلی دوست دارم
انشاءالله همیشه به سفر و گردش و خوشگذرونی آقا کوچولو...
چه عکسای نازی
فدات شم که اینقدر خواستنی هستی عزیزم


مرسی خاله جونم

وااااااااییییییی از دست مامان پر مشغله( تنبل؟)


الهه
8 آبان 91 9:44
ماشااله به پسر خوشگلو نازم. انشااله هميشه خوش باشين.اسپنديادتنره


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادین پسری می باشد