رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین پسری

رادین تا........... ده ماهگی

1391/8/24 10:11
919 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه عکس تو ادامه مطلب

پسرکم از 6 ماهگی مامان سارا باید برمیگشت سر کار برایه همین شما یه روزایی پیش مامان آذر و یه روزایی هم پیش مامان بزرگ( مامان بابایی) میمونی.

در هر صورت به شما خیلی خوش میگذره

چون هم گردش و تفریحت اینجوری سرجاشه هم اونجا پادشاهی میکنی و همه چی بر وفق مراده!!!!

ظهر ها که بابا رضا میاد کلی بازی و خنده

 بعدش میاید سراغ مامان و من و شما میریم خونه و بابا رضا دوباره میره سرکار تا غروب که برگرده

گاهی تا اومدن بابا شما خوابت میبره

اونوقته که بابایی یکم دلش میگیره

ولی ارامش پسملی از همه چی مهمتره

7 ماهگی موهاتو زدیم و کچل شدی!

همه کلی دعوامون کردن-بابایی که روزی یه عالمه عکس از شما مینداخت دیگه ازت عکس نمینداخت!!!!!!!

واسه همین از کچلی عکس چندانی نداریم

اینا عکس اولین محرم شماست که رفته بودیم اصفهان

 

 

اینم عکسا ی دومین سفر اصفهان

 

چند وقتی دندون در آوردنت  یکم اذیتت کرد

 

شما یه پسر عمه 12 ساله (آرمان) داری و 5 ماهه که بودی عمه نادیا یه همبازیه کوچولو دیگه واسه شما آورد که اسمش رو آراد گذاشتن. خدارو شکر از اول میونه شما باهاش خیلی خوب بود و فکر کنم همبازیایه خوبی واسه هم باشید همیشهههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ela
21 آبان 91 9:23
واي خداي من ببين اينجا رو موندم بگم كدوم عكسش قشنگ تره و جيگر تره. ايشااله زير سايه مامان و بابايي سالم و سلامت باشي وخدا مامان آذر و مامان بزرگ رو برات نگه داره


مرسی خاله الهه جونم
واقعا هم خدا دوتا مامان بزرگاشو نگه داره که حسابی به رادین میرسنننننننننننن
تالین22
21 آبان 91 11:20
سلام سارا جون بابا کجایی تو چرا اصلا کلوپ نمیای؟؟رادین جونی خوبه؟؟؟نی نی طلا جنسیتش چیه؟؟؟


خاله جونم ما صاحب یه آبجی کولوچو میشیممممممم
سپید مامان علی
21 آبان 91 17:51
ای جانم که خونه مامان بزرگ ها پادشاهی میکنی آقا کوچولو...
انشاءالله همیشه به سفر برید و خوش بگذرونید
عکس اولین محرمش خیلی عالی شده
الهییییییییییی موهاشو کچل کردین


مرسی عزیزم
آره - ولی از کچلیش خیلی کم عکس داریم
آخه خیلی نشت شده بوددددد
صدف
22 آبان 91 13:20
عزیزم خیلی دوست دارم . خدا حفظت کنه کوچولوی دوست داشتنی .


ممنون مامان آراد عزیز
آناهیتا
12 مرداد 92 9:38
من تازه ازدواج کردم حدود 4 ماهی میشه البته بعد از 3 سال نامزدی، میخواستم ازتون تشکر کنم بابت مطالب خوبی که می نویسین و عکسایی که میزارین، این عکسا روح زندگی رو در من زنده میکنه و به من انگیزه ی دو چندان میده، شاید خنده دار بیاد ولی همش به همسرم میگم بچه دار شیم،
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادین پسری می باشد